Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bovenaan in balk van Firefox staat een pagina vast en komt telkens er extra bij  (gelezen 615 keer)

Hallo,

ik heb laatst problemen gehad met Firefox. Na een hoop ingrepen heb ik Firefox terug op orde gekregen maar 1 ding geraakt niet opgelost. Ik heb een pagina die altijd open gaat als ik firefox opendoe, een website die ik had opgezocht met uitleg over hoe HTML aanzetten in firefox.

Die pagina komt enorm dikwijls opnieuw open als ik Firefox open heb staat. Behoorlijk irritant is dat. Heeft iemand een idee hoe ik kan zorgen dat die pagina niet meer open gaat? Als ik bovenaan op + klik om een nieuwe pagina te openen in dezelfde browser gebeurt het geregeld dat die pagina ook weer open gaat. En als ik een volledig nieuwe Firefox pagina opendoe door op het Firefox logo te klikken bovenaan, dan gaat die pagina ook constant open, als tweede, naast een nieuwe pagina.

Heeft iemand enig idee hoe ik daar vanaf geraak? Dat is behoorlijk vervelend zo.

Alvast heel vriendelijk bedankt voor de hulp.

Els
« Laatst bewerkt op: 2022/02/20, 13:40:48 door Els Stevens »

Offline X-E3

• Lid
Firefox sluten en dan in de verborgen bestanden de map Mozilla verwijderen. daarna Firefox weer opstarten en je hebt de standaard instellingen weer terug. Bedenk wel dat dan ook je bladwijzers weg zijn, misschien daar eerst een back-up van te maken,

Succes,.

Gr. Ben

Offline loti

• Lid
Kijk eens bij instellingen onder Startpagina,  heb je daar soms  iets aangepast?
Eventueel kiezen voor Standaardwaarden herstellen.