Je kan nog eens met een live usb-stick proberen. Van die stick kun je opstarten en daarbij kun je, los van je eigen installatie, kijken of het wel werkt.
Nee het probleem is nog steeds aanwezig, de Live boot had geen invloed. Ik had contact opgenomen met de leverancier van de Neural Stimulation System. En vroeg hem of ik een powered 2.0 USB hub kon gebruiken.
Zijn antwoord was nee, hij stelde mij voor om 3.0 Hubs te gebruiken, ik neem aan dat hij refereerde naar de powered versies.
Verder zei hij mij ook het volgende:
¨To me, it sounds like a problem with the drivers for the USB 2.0 hubs on your PC, or (less likely), there is a problem with the USB controllers (or their drivers). All computer parts are subject to failures and USB controllers are no exception.¨ Weet u misschien hoe ik er achter kan komen of, er problemen zijn met de drivers van de 2.0 USB of problemen met de USB controllers of hun drivers?
Als laatst herinnerde hij mij aan het feit dat de software van de NSS ook voor XP beschikbaar is, en dat ik zodoende ook een oude simpele laptop kon gebruiken. Ik heb gelukkig nog een oude laptop. Ik had snel de specificaties opgezocht om te kijken of deze laptop (Fujitsu E8010D) twee USB controllers heeft. Ik zag op de pagina geen relevante informatie staan, er stond enkel dat de laptop 4x 2.0 USB poorten heeft.
Wat ik natuurlijk al wist, wellicht heb ik over de informatie heen gelezen.
Dit is te pagina van de specificaties.
https://www.cnet.com/products/fujitsu-lifebook-e8010d-15-pentium-m-735-win-xp-pro-1-gb-ram-40-gb-hdd-series/Ik zal een foto toevoegen van de USB poorten van de laptop, misschien kunt u mij vertellen aan de hand van de foto. Of deze laptop twee USB controlllers heeft, als het mogelijk is kunt u mij dan ook vertellen welke USB poorten hoogstwaarschijnlijk zijn verbonden met de zelfde USB controllers. (Ik heb de USB poorten voorzien van ''silly'' kleuren.)
Dank u wel voor al uw tijd en energie.
Foto van de laptop:(Bestand was groter dan 150kb)https://imgur.com/a/pdCNkBi