N68-S3 UCC
Phenom II X6 6-Core CPU Ready
Supports UCC feature (Unlock CPU Core)
Hyper Transport 2000 MT/s
Supports Dual Channel DDR3 1600
Integrated NVIDIA® GeForce 7025 graphics, DX9.0 VGA, Pixel Shader 3.0, Max. shared memory 256MB
Supports ASRock XFast RAM, XFast LAN, XFast USB Technologies
Supports Instant Boot, Instant Flash, OC DNA, ASRock OC Tuner (Up to 150% CPU frequency increase)
Supports Intelligent Energy Saver (Up to 20% CPU Power Saving)
@aartje, "de processor te verwisselen voor een AMD Athlon II X4 640", dan heb je conflicten met de andere integrated en er niet uit te trekken onboard video, zou ik dus niet willen aanbevelen.Niet van toepassing, doet niets met het video probleem, is alleen een snellere processor, geen integrated video.
GT1030 is een PCIe 3 kaart, dat is compatibel met PCIe 2, of dat goed werkt op een PCIe 1 board is een hit or miss.
Vandaar mijn verwijzing naar wat oudere kaarten. Bij testen kwam ik uit op een GT 610 werkt wel, GT 720 niet (goed) op een gelijksoortig moederbord met AMD Athlon II X2 processor. de GT610 is nog met de nvidia340 driver, de GT 720 doet nvidia390 of 460. Bijvoorbeeld Geforce 210 of 240 doen het, bij mij, wel op deze moederborden. De 1030 heb ik nog niet kunnen uittesten.
Misschien dat ik er in de toekomst nog tegenaan loop, maar mijn werkpaard PC is ook al 14 jaar oud

De andere test machines hebben ondertussen andere eigenaars gevonden, er staat er nog eentje in een corona gesloten clubgebouw