hallo allemaal, mijn naam is Wout, ben al wat ouder, ja echt wel, dus rustig aan met me hahaaaaa
ik had een klein laptopje extra liggen , en had besloten om daar dan maar Ubuntu op te zetten, in de hoop dat ik er dan iig nog iets mee kon doen, wat mij nu opvalt is dat eigenlijk weinig naar behoren werkt, tenminste zonder verdere opleidingen te moeten gaan volgen,
ben voor antwoorden op youtube gaan zoeken, heb al deze filmpjes bekeken , en dan alles ongeveer 3x
meestal krijg je dan antwoorden waar helemaal niets van begrijpbaar is, bijvoorbeeld hoe installeer ik chrome, antwoord, dit wordt moeilijk omdat het koffiezetapparaat niet werkt wanneer het poortje groen is, en dat alleen op woensdag

?
dus kom ik dan nu hier maar een poging wagen,
ik heb een laptopje met wifi, alleen krijg ik deze niet aant lopen , zie ook geen wifi signaal bovenin staan, broadcom ziet hij wel, dus zit er schijnbaar dan ook in. ubuntu heb ik reeds geupdate, geen resultaat.
verder heb ik voor clementine als muziekspeler gekozen, toen met goede moed mijn muziekbestanden op een sd gezet, de sd is dan ook zichtbaar, behalve bij clementine, dus nog steeds geen muziekbestanden, ik zal zeer zeker iets fout doen, maar wat

?