Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Linux Mint 19.3  (gelezen 1388 keer)

Offline yJi

• Lid
Linux Mint 19.3
« Gepost op: 2021/01/05, 20:11:50 »
De Lenovo L440 had ik er bij gekocht in 2019 en omdat er al een Windows op staat, heb ik er een LM 19 erbij opgezet.
Dankzij de Grub-menu startte de L440 zonder problemen altijd tot en met LM 19.3 probleemloos.

Maar ineens dit jaar wilde de L440 niet meer opstarten vanaf LM 19.3.  En daar snap ik dus  helemaal niets van!
Want er was niets aan de L440 veranderd en zeker al niet aan het Grub-menu.

Heb de tips van @Pjotr aangaande de Grub ook geprobeerd, maar nimmer weer opgestart van  LM19.3. Dus heb ik van nood de LM 19.2 er weer bij opgezet.
Om toch weer vanaf LM19.3 te gaan doen wat ik er dagelijks mee doe, zodat op die manier dan ook niets verloren gaat.

Ga nu wat nog aan materiaal in LM 19.3 plaatsen op een grotere schijf aan mijn Fritz!box.
Dan heb ik dan toch nu ook de Nas optie van de Fritz.box er nu dan nog  weer naast.

Heb geen idee waarom dit dan nu 'zomaar' schijnt te kunnen gebeuren met het Grub-menu, Windows 10 was jammer genoeg steeds weer de winnaar  :evil:
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro