Hoi Allemaal! Was benieuwd of er ook redelijke alternatieven zijn voor twitter? Recentelijk heb ik moeten ervaren, zoals velen met mij dat ik heb kunnen vaststellen op het web, wat het ongebreidelde, arrogante en commercieel-gerichtte gedrag is geworden van dat twitter. In het voorbijgaan van wat twitter-berichten las ik van één of ander vrouwtje dat blijkbaar nogal hoog op een gigantische paard zat en uitsluitend door een grote roze bril even de hele Wereld wilde veranderen. Ik heb haar toen enpassant even geattendeerd op de harde realiteit van de extreem-islam-ellende. Gevolg..: twitter had direct mijn account suspended...!!?? En alléén als ik een sms op mijn eigen kosten zou sturen MET mijn telefoon-nummer zouden deze hoger dan God-goden er wel eens over na kunnen gaan denken óf en wanneer zij menen dat ik er weer "bij "mag!!! Ik heb daar dus meer dan mijn buik van vol..! ( Om het maar eens tactvol te zeggen.) Gezien alle ontwikkelingen in de USA / Wereld nu en de enorme onderdrukking van de Vrijheid in vele opzichten die deze tech-giganten op dit moment durven te vertonen, wil ik zo snel mogelijk helemaal af van dat twitter. Maaaaar...., dat gaat me blijkbaar niet lukken..! Juist omdat ik nu dus niet meer bij mijn accountant kan komen, kan ik het dus ook niet meer opzeggen/verwijderen...! Hoezo machtsmisbruik?! Als er nog iemand een idee heeft om dat toch te kunnen doen...,heel graag. Ik ben het zat en geheel klaar met die gasten. Omdat ik het op zich wel leuk vind om middels een social-platform met de buiten-wereld te communiceren, maar dan wel zonder al dat nazi-gedrag, vroeg ik me dus af of hier mensen zijn die goede alternatieven kennen voor dat twitter. Zeker dus in relatie tot Xubuntu. Ik heb al wel eens wat gelezen over iets dat heet "Mastadon ?" en dat dit nu vanwege alle recente ontwikkelingen met twitter en de anderen enorm populair is geworden. Iemand ervaring daarmee? Hoor graag jullie reacties. Groet,Goese Duikertje.