.... maar als de moderatoren zoals eerder aangegeven in mijn post enkel karige topics op slot weten te gooien en ons de vrijheid ontnemen om nog te posten of aan te passen dan hebben Algemeen en Offtopic ook geen nut meer. Zo was dat bedoeld.
Ligt dat aan de moderatoren? Of ligt het aan degenen die hier te pas en te onpas lekker aanvallend de boel lopen te verstieren, met topics maar nog vaker met onrustzaaiende reacties? En moeten de moderatoren wel iets fanatieker aan de slag (moderatoren = mensen = soms een inschattingsfoutje?)
Ik ben het met je eens dat er regelmatig topics om bovengenoemde reden ontsporen. Maar ik zou er eerder de aanstichters op aankijken dan de moderatoren :thumbsup:
Ik moet ook toegeven dat ik een tijdje terug zelf zo dom ben geweest (ja i confess) om de strijd aan te gaan met de aanstichters (en daardoor mogelijk zelf onderdeel van de onrust ben geworden), maar mede met de geduldige ondersteuning van diverse leden hier én een enkele moderator ben ik weer tot inkeer gekomen en volg weer als voorheen strikt wat de bedoeling is van dit forum:
Gewoon lekker elkaar vooruit helpen met het mooie Linux, en de relletjes lekker links laten liggen! Aka negeren! (zodat de mods dit snel kunnen indammen :thumbsup: )
Misschien ook een goed advies voor anderen!? :thumbsup:

En nu duik ik weer heel hard naar de achtergrond. Houdoe!
(ik weet trouwens nu al wie hierop gaan reageren

maar ik reageer daar toch niet op

Ze laten zich maar lekker kennen. Kom er maar in

)