Ik probeer kubuntu of lubuntu te instlleren op een oude 386 pc, hiervoor heb ik de laatste versie van 32 bits op een opstart usb stick geplaatst en deze geprobeerd te installeren, ik heb alleen een probleem op die pc met usb poorten, ik heb n.l. maar 2 actieve poorten, er zij er nog 2 maar deze geeft steeds melding dat er een onbekend apparaat op wordt aangesloten. dus ik heb de USB stick in 1 van de actieve poorten geplaatst, maar dan blijft er nog maar 1 poort over voor toetsenbord/muis.
ok zover lukt, ik start de pc op en de installatie begint, alleen het toetsenbord geeft geen connectie weer (lampje brand in het begin even maar naar mate de installatie vordert gaat het lampje weer uit) ik kan dus geen data invoeren, daarna geprobeerd of de muis zou gaan werken, maar die doet ook niets.
daarna nog geprobeerd om de installtie te herstellen na opnieuw starten, zonder de usb stick maar met muis en toetsenbord. maar helaas nog steeds niets. bij het uitpakken werden er diverse foutmeldingen gegeven op de usb poorten iets met verkeerde installatie (mdma33 oid). wat kan ik doen om het werkend te krijgen?
groeten,
Ton