Bedankt, maar lost allemaal niks op helaas. In mijn router staan alle instellingen op groen, dus het is echt een probleem met mijn laptop zelf.
Dat hoeft niet. Het
kan ook een (foutief) samenspel zijn.
Als je router bijvoorbeeld staat op toewijzen van DNS, maar je laptop staat ingesteld op een fixed DNS gaat er ook al snel iets fout. En meer van dat soort 'kleinigheidjes' die snel kunnen zorgen dat er iets niet goed gaat.
De router is dan ook niet simpel uit te sluiten uit het probleem, als denk ik aan jouw woorden te horen dat de router ook niet het hoofdprobleem is.
Ik zeg niet dat het in de router moet staan of dat het niet in je laptop zou zitten. Maar het is voor ons ook een beetje zoeken waar het wel goed gaat en waar niet om de 'fout' te vinden.
Zou een stuk makkelijker zijn als ik achter de laptop zou zitten. Dan heb ik het waarschijnlijk snel gevonden. Maar dat is nu eenmaal niet.
Je zou je verbindingsgegevens (toegewezen ip, dns etc) eens kunnen vergelijken met de instellingen van de router.
Vaak zie je bij de verbindingsgegevens al dat het IP of DNS ontbreekt of zo iets.
Of post screenshots hier zodat wij het eens kunnen bekijken. (wel ff persoonlijke zaken als hoofd ip etc blurren)