Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hulp gevraagt met configuratie/setup pharos tp-link cpe510 binnen ubuntu  (gelezen 4252 keer)

hallo wie kan mij via dit forum helpen met configuratie/setup  pharos tp-link cpe510 binnen ubuntu  (krijg geen netwerk verbinding) binnen windows is  het gelukt maar voor ubuntu is er geen documentatie/tutorial over te vinden op internet. Wie kan mij op weg helpen middels duidelijke stappen via dit forum om netwerk/internet-verbinding te krijg met configuratie/setup  pharos tp-link cpe510 binnen ubuntu. voor windows zijn er zat tutorials maar voor ubuntu niet.
« Laatst bewerkt op: 2020/02/24, 15:47:07 door DreGrave50 »

Re: Hulp gevraagt met configuratie/setup pharos tp-link cpe510 binnen ubuntu
« Reactie #1 Gepost op: 2020/02/24, 16:09:44 »
De kortste weg lijkt mij de helpdesk van tp-link bellen voor support, met een beetje geluk loodsen ze je door de set-up heen.
Oj je moet hier wegwijs uit kunnen worden:
http://convena-assets3.azureedge.net/pdf/43382946-9661-manual.pdf
Xubuntu 24.04 LTS