Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Van Hotmail naar Gmail, importeerd vele emails niet.  (gelezen 3150 keer)

Offline jos34

• Lid
Van Hotmail naar Gmail, importeerd vele emails niet.
« Gepost op: 2020/01/28, 12:06:41 »
Vele emails zijn bij Hotmail blijven hangen.

Wat nu? Kennen jullie dit probleem ook. Het meest waardeloze ik kan geen contact opnemen met Google dit probleem op te lossen, want Google wilt geen human contact met mij :evil:

Kent iemand mischien een andere goede gratis email dienst, die hotmail emails kan importeren? En waar wel human contact mogelijk is?
Ik kan overigens geen email adres krijgen via de provider. (zakelijk internet)

Offline ajjp

• Lid
Re: Van Hotmail naar Gmail, importeerd vele emails niet.
« Reactie #1 Gepost op: 2020/01/28, 14:51:43 »
Gratis én human contact? En wie betaalt dan jouw human contact ...?

Offline jos34

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2020/01/28, 15:57:29 »
Bijna bij alle bedrijven kun je human contact krijgen zonder dat je er iets koopt.

Supermarkten bijvoorbeeld. Zelfs bij de kosten besparende supermarkten Aldi en Lidl is dit gewoon mogelijk. (nouja bij Aldi kun je een filiaal niet bellen, maar je kan wel contect opnemen met de BVs.)

En Google verdient toch geld via advertenties? En Android? Zo arm zijn ze trouwens niet, anders konden ze echt al die YouTube (4K) video's niet online houden.

Overigens is het bij Apple ook bijna niet mogelijk humaan contact te krijgen, terwijl Macs juist heel duur zijn. Of krijg je daar soms een speciaal contact adres als je een Mac koopt?
(lijken ze wel een beetje op Coolblue, als je daar een productvraag stelt krijg je altijd eerst de vraag wat je order nr. is, is mijn ervaring.)
« Laatst bewerkt op: 2020/01/28, 16:03:51 door jos34 »

« Reactie #3 Gepost op: 2020/01/28, 17:14:36 »
Mint Cinnamon fan  Mint cinnamon-22.1   (vorige linux: LMDE-6 / Mint cinnamon-21+20+19+18+17 / Ubuntu-16+14+12)

« Reactie #4 Gepost op: 2020/01/28, 20:35:01 »
Citaat
Het meest waardeloze ik kan geen contact opnemen met Google dit probleem op te lossen,
Hotmail is van Microsoft en niet van Google.
mvg,  Peter
Desktop: xubuntu 18.04.6
"No windows in the house but somehow there's more light..."
The future ain’t what it used to be.

DarkEra

• Gast
« Reactie #5 Gepost op: 2020/01/28, 20:53:22 »
En nog niet eens Ubuntu of Ubuntu Software gerelateerd. Dacht je rust te hebben komt flappie weer ineens onzinnige topics posten.

« Reactie #6 Gepost op: 2020/01/28, 21:14:25 »
Tja, dat schijnt in Nederland gewoon te zijn.
Gedogen.
mvg,  Peter
Desktop: xubuntu 18.04.6
"No windows in the house but somehow there's more light..."
The future ain’t what it used to be.

Offline jos34

• Lid
« Reactie #7 Gepost op: 2020/01/29, 14:12:00 »
En nog niet eens Ubuntu of Ubuntu Software gerelateerd. Dacht je rust te hebben komt flappie weer ineens onzinnige topics posten.

Hoezo? Google gebruikt vast en zeker ook wel Ubuntu hoor! Google is in ieder geval de grootste Linux gebruiker te wereld.
En tevens met Android de grootste Linux leverancier, dus om nou te zeggen dat Google niks Linux te maken heeft?

Citaat
Het meest waardeloze ik kan geen contact opnemen met Google dit probleem op te lossen,
Hotmail is van Microsoft en niet van Google.

Weet niet zeker of MS mee wilt helpen overstappen naar een cuncurrent. Bij dat zit het probleem wel bij M en niet bij Google?
« Laatst bewerkt op: 2020/01/29, 14:21:08 door jos34 »

Offline jos34

• Lid
« Reactie #8 Gepost op: 2020/01/29, 14:19:55 »
Persoonlijk contact is helemaal niet niet nodig.

Googelen geeft oplossingen, o.a.:
https://nl.wikihow.com/Overstappen-van-Hotmail-naar-Gmail
https://computertotaal.nl/artikelen/apps-software/in-3-stappen-je-mail-importeren-in-gmail-70682/

groeten van Michael

Het werkt wel maar vele mails vind ik niet meer terug. Worden overgeslagen.

DarkEra

• Gast
« Reactie #9 Gepost op: 2020/01/29, 16:26:13 »

Hoezo? Google gebruikt vast en zeker ook wel Ubuntu hoor! Google is in ieder geval de grootste Linux gebruiker te wereld.
En tevens met Android de grootste Linux leverancier, dus om nou te zeggen dat Google niks Linux te maken heeft?

Dat zeg ik niet...... Hotmail en Gmail zijn GEEN Ubuntu software. En Google gebruikt Ubuntu niet meer voor hun ontwikkelingen, ze zijn sinds 2018 overgestapt op Debian:
https://www.zdnet.com/article/google-moves-to-debian-for-in-house-linux-desktop/
https://itsfoss.com/goobuntu-glinux-google/
Get your facts straight eer je wat zegt maar schijnbaar vindt je het leuker om hier op het forum rond te blijven trollen en anderen hun tijd te zitten verdoen met je onnozelle gedoe.
« Laatst bewerkt op: 2020/01/29, 16:28:44 door Maik »

« Reactie #10 Gepost op: 2020/01/29, 19:24:21 »

Je mag je storen of ergeren aan iemands bijdrage of misplaatste bijdrage, respectloos reageren of beledigen is nergens voor nodig en voegt niks toe.
Xubuntu 24.04 LTS

DarkEra

• Gast
« Reactie #11 Gepost op: 2020/01/30, 06:34:26 »
Z'n topics voegen ook niets toe, merendeels zijn ze enkel Windows gerelateerd of gaan over onzinnige zaken die niet echt op dit forum thuis horen. Ik ben het gewoon beu na al die tijd en zeg mijn mening. Voor de rest i don't care. Als bij jou "flappie" en "Troll" al beledigend of respectloos is, is het wel erg gesteld... er zijn wel ergere, meer beledigende en respectloze woorden in deze wereld. Dus het valt wel allemaal mee anders hadden de moderatoren wel ingegrepen. Verder laat ik het hierbij. Have fun.
« Laatst bewerkt op: 2020/01/30, 07:08:00 door Maik »

Offline TopGear

• Forumteam
« Reactie #12 Gepost op: 2020/01/30, 12:02:51 »
Gesloten voor verder overleg. Als er problemen zijn met een topic, meldt het dan in plaats van zelf te reageren met ongenoegen over een topic, aub.

Edit: We laten het topic dicht.
« Laatst bewerkt op: 2020/02/02, 16:08:00 door TopGear »