Ja sorry dat ik een raar probleem heb

! Ik ga er niet dood aan om na het downloaden bij iedere afbeelding de rechten handmatig aan te passen, omdat er een slotje op staat. Het is alleen lastig en ik zou het leuk vinden als het anders kon. Ik download mijn creatuur en dan staat er een slotje op de afbeelding.
Wacht, ik ga iets downloaden en dan laat ik het je zien. [...] En toen loste het probleem zichzelf op. Kijk nou eens: als ik de afbeelding eerst open en dan opsla, zit er een slotje op en moet ik de rechten aanpassen. Sla ik het gelijk op - zonder het eerst te openen - dan gaat alles goed. Niet te geloven, kijk maar op de schermafdruk met twee gedownloade afbeeldingen. Op de linkse staat geen slotje, want die heb ik gelijk opgeslagen en op de rechtse wel. M'n klomp, echt hoor! Nou sorry dat ik jullie hiermee heb lastiggevallen, ik schaam me wel een beetje

Zet het topic gelijk op opgelost!
Het komt trouwens omdat ik eerst Linux 18.04 had en als ik dan een afbeelding gelijk opsloeg, ging die vanzelf naar de temp-folder. Toen ik (om vele redenen) terugging naar versie 16.04, heb ik er niet meer naar gekeken. Maar je moet een afbeelding die je downloadt, dus eerst van jezelf maken door hem op te slaan en dan openen.