Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoe onze partners een leuk kerstcadeau kunnen kiezen voor een Sudo-er  (gelezen 828 keer)

Joshua Orbit

  • Gast
OMG Ubuntu heeft een paar leuke ideetjes voor de kerstboom

Een rasp met koellichamen en ventilators liggen op de loer ....... lol

Re: Hoe onze partners een leuk kerstcadeau kunnen kiezen voor een Sudo-er
« Reactie #1 Gepost op: 2019/12/07, 13:12:44 »
Leuke ideeën.
Ik vind het derde shirt van links erg grappig gevonden.  ^-^

De GPD MicroPC is ook super leuk, maar wel érg prijzig.

En een raspberry pi, man wat zou ik daar graag eens aan de slag gaan. Maar te hoogdrempelig om daar helemaal alleen blind in te stappen.  :|

Ja kerst komt er weer aan.
De boom staat hier alweer. Het was wel een flinke klus weer hoor.  :rolleyes:

- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore

Joshua Orbit

  • Gast
Re: Hoe onze partners een leuk kerstcadeau kunnen kiezen voor een Sudo-er
« Reactie #2 Gepost op: 2019/12/07, 13:27:00 »
Door te doen leer je het meeste hoor Partyrabbit  =D =D en je kan hier terecht (Bloom oa is een rasp kenner Vuurvosje ook ..... enz) voor beginnersfilosofie. Er staan zelfs een paar kleine howto's op blogs (Baudrez had me beloofd er een te schrijven ivm een Rasp en zo minimaal mogelijk alleen een Spotify app draaiend . Ik had graag kernel en app alleen, maar dat is nog niet voor vandaag) . Het is Terminal time ........... de vrouw gaan skiën en het sneeuwt straks ...... alle winden staan gunstig lol

Die kerstboom is enig !!! 
« Laatst bewerkt op: 2019/12/07, 14:11:00 door Joshua Orbit »

Re: Hoe onze partners een leuk kerstcadeau kunnen kiezen voor een Sudo-er
« Reactie #3 Gepost op: 2019/12/07, 15:28:44 »
Ik zal er nog wel eens een keer een topic over openen want dat ding blijft mij achtervolgen in mijn interesse. Nu even niet tegen de feestdagen, en ik ga er al zeker jouw topic niet mee vervuilen.
« Laatst bewerkt op: 2019/12/07, 15:31:44 door partyrabbit »
- I ♥ Linux -
Bij irritatie, voeg hier 'partyrabbit' toe -> https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?action=profile;area=lists;sa=ignore