Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Nieuw Forumonderdeel voor Eindconfiguraties ?  (gelezen 1414 keer)

Offline Joshua Orbit

• Lid
  • Steunpunt: Ja
Nieuw Forumonderdeel voor Eindconfiguraties ?
« Gepost op: 2019/11/10, 10:03:31 »
Ubuntu is goed, geweldig en gaat ook een futuristische visie achterna ; sommigen kennen misschien al K8 Kubernetes, Google Suite, enzovoort : cloudwerking tot en met.

Maar er dringt zich ook een noodzaak op: hoe maak je het best Eindconfiguraties m.b.t. ineens de desktop van maximum werking met doelen en off-line data.

Ik dacht misschien dat dit voor het doodgebloede Forumonderdeel : Ubuntu Touch een goede vervanging zou zijn.

Waarom? Misschien hebben 'gewone gebruikers' of eindgebruikers een boodschap aan sterke eindconfiguraties mbt Ubuntu's desktop en uiteindelijk workflow met een computer.
Misschien ook de requests of howto's toelaten als vraag waar ervaren Forumleden eens een gooi doen naar zo een totale eindconfiguratie op aanvraag van een eindgebruiker.

In b.v. mijn eindconfiguratie(s) heb ik toch in de catacomben van het Software Centrum moeten gaan spitten en zoeken om een automatisch opstartende Jukebox met Spotify te verwezenlijken én natuurlijk in harmonie met YouTube Music ; dat via Chrome (of een andere browser ) te bereiken is. Dat heeft een verkoop gemaakt, waar ik omgekeerd giften krijg van dat bedrijf achter de jukeboxen .......

Gewoon een idee om een onderdeel van het Forum om te polen naar een pro-actief en interessant onderdeel.
Wie weet leggen we de lat hoog voor eventuele developers die met een .deb pakket net hetzelfde willen doen.
« Laatst bewerkt op: 2019/11/10, 10:05:06 door Joshua Orbit »
In de ogen van een meester is weinig mogelijk, in de ogen van een beginner is alles mogelijk.
     ----Google Chrome op Ubuntu: een wereld van verschil ----
Google Office Suite Certified Expert; voor info via PM - betalende support.