Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Problemen met Evolution e-mail  (gelezen 909 keer)

Nadia

• Gast
Problemen met Evolution e-mail
« Gepost op: 2007/05/18, 15:58:18 »
Heb Ubuntu 7.04 (Feisty Fawn) geinstalleerd. Maak gebruik van Evolution e-mail.
Verzenden gaat maar bij het ontvangen krijg ik de melding: Fout bij het versturen van het wachtwoord -ERR Not Allowed.
Bij het installeren van Ubuntu heb ik wel de harde schijf geformateerd omdat ik IE niet meer wou gebruiken. Komt het daardoor?

thelinuxguy

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 2007/05/18, 18:41:05 »
Heeft niks met IE noch met formateren te maken... Kijk eens goed naar je e-mail account settings of je alle gegevens (gebruikersnaam, wachtwoord, pop- en smtp server) correct hebt ingevuld ? Indien je de optie "beveiligde aanmelding" toevallig hebt aangevinkt, zou ik deze maar snel uitvinken ;-)

dombo01

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2007/05/18, 23:54:42 »
Ik heb onder Dapper Drake ook hetzelfde probleem, en mijn vriend, die Thunderbird gebruikt onder Dapper ook. Bij mij staat in elk geval de "beveiligde aanmelding" uit. Het probleem doet zich bij ons voor sinds UPC een storing had met de mailserver, alhoewel we allebei geen UPC-mailadressen gebruiken en bovendien onze mail bij verschillende servers hebben lopen. Wij draaien allebei al een half jaar probleemloos Dapper Drake.