Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: inloggen Ubuntu18 notificatie eindeloos...  (gelezen 906 keer)

inloggen Ubuntu18 notificatie eindeloos...
« Gepost op: 2019/08/17, 13:14:16 »
Beste mensen,
Profiel Fujitsu S762 64bits, Ubuntu 18 nieuw geïnstalleerd.
Systeem hangt elke keer na de inlog op drie naar boven bewegende pijltjes met daarboven het woord "notificatie".
Dat duurt en blijft duren,  muis en toetsenbord doen niks, het enige dat helpt is de de Aan/Uit tien tellen indrukken en het systeem de nek omdraaien. Dit heb ik nu vier keer beleefd en heb er schoon genoeg van...
Ik ben vanaf vanmorgen 8:00 bezig met de installatie op de laptop Fujitsu en ben nu maar teruggevallen op de desktop BioStar 32bits
, een mens moet toch ook z'n ei kwijt. Hierbijgaand...
14:05
Weer terug op de Fujitsu: die drie bewegende pijlen was een aanmoediging om het scherm up te swipen. Dan wordt de inlog weer zichtbaar. Gelukkig kon ik het scherm ook met de muis een zetje omhoog geven. Per ongeluk ontdekt. Kennelijk heeft de ontwerper van Android telefoons een Ubuntu scherm mogen bedenken...
   
« Laatst bewerkt op: 2019/08/17, 14:21:08 door DickStomp »
Ubuntu 22.04 LTS op Fujitsu S762, MSI desktop, HP840; allen hebben geen data maar draaien op dezelfde DropBox; verder met Firefox, LibreOffice, Wine en Gmail

Offline DeBaas

  • Lid
Re: inloggen Ubuntu18 notificatie eindeloos...
« Reactie #1 Gepost op: 2019/08/17, 16:07:22 »
Citaat
Dan wordt de inlog weer zichtbaar.
De PC voelde zich schijnbaar alleen gelaten ?
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

DarkEra

  • Gast
Re: inloggen Ubuntu18 notificatie eindeloos...
« Reactie #2 Gepost op: 2019/08/17, 16:11:47 »
Kennelijk heeft de ontwerper van Android telefoons een Ubuntu scherm mogen bedenken...
Dat is géén Ubuntu scherm bedacht door een ontwerper van Android. Dat Lock screen komt en is van Gnome 3 zelf....