Ubuntu is een top systeem. Het geeft bij wel vaak een probleem met een of andere toets combinatie. die mijn muis uitschakelt.
Het aller vreemdste is je ziet direct dat alles van de muis het nog doet op twee zaken na. Dat zijn de linker en de rechter muisknop. Al het overige van de muis doet het dus nog. Zet je de computer via de hoofdknop uit. Dan doet de muis het voor de volle 100%. Dus de batterij is uitstekend en de bluetooth werkt ook uitstekend. Daarnaast is het vreemde dat de muis dus nog volledig reageert. Op twee zaken na, dat zijn dus de linker en de rechter muisknop.
Bijkomend probleem is ik kan de pc niet meer op een normale manier uitzetten.
Weten jullie als de Muis het niet meer doet. een veilige wijze om Ubuntu, uit te zetten of opnieuw op te starten met enkel en alleen het keyboard?
Het zou helemaal geweldig zijn als we te weten komen, welke toetscombinatie het nu is die de muis gedeeltelijk blokkeert. Nog mooier is het om een andere toetscombi te weten die alles weer ongedaan maakt. rara welke is dat? Het belangrijkste is. Hoe zet ik Ubuntu uit met enkel het KEYBOARD. BIJ VOORBAAT DANK. REMON