In about:config is de standaardwaarde voor browser.cache.disk.capacity bij mijn Firefox 256000 KB, dus 250 MB. Dat betekent dat je met de 200 MB van mijn handleiding zelfs nog wat onder de standaard blijft....
Dit lijkt mij hier niet meer relevant. Als je de instellingen die je aangeeft, zelf ook toegepast hebt, dan heb je immer de disk cache uitgeschakeld. Die instelling, browser.cache.disk.capacity, heeft dan geen betekenis aangezien de disk cache uit staat. Bovendien gaat het hier over een instelling die gaat over maximaal schijfgebruik, niet over maximaal RAM gebruik.
Volgens mij haal je nu dingen door elkaar.

Ik kijk eerst naar wat de maximale
schijfruimte is van de
netwerkopslag van Firefox, in de standaardsituatie. Die blijkt 250 MB te zijn (256000 KB). Zie de betreffende sleutel in about:config.
Vervolgens schakel ik die
schijfruimte geheel uit, en maak ik voor de netwerkopslag een
vervangende "schijf"ruimte aan in het RAM-geheugen. Van bijna dezelfde omvang, namelijk 200 MB (204800 KB).
Winst is dus: wat er is opgeslagen in de netwerkopslag, kan Firefox sneller laden vanuit het RAM dan vanaf de harde schijf.
Ik volg Vuurvosje, als het gaat over "helemaal hard gaan" 
Ja, maar dan ben je dus nog meer RAM-geheugen kwijt.... En bovendien zit je dan met instellingswijzigingen die niet blijvend zijn, wachtwoorden die niet blijvend worden opgeslagen, enzovoorts. Moet je weer gaan lopen klooien met skeletons of zo. Afijn, een hoop gedoe.
Voordeel van de beperktere ingreep die ik adviseer, is dat die makkelijk toe te passen is, geen gedoe geeft, geen vervelende bijwerkingen heeft en slechts 200 MB aan RAM-geheugen kost.