Hoi,
Die tablet die jij op het oog hebt is volgens mij vrijwel dezelfde als die MKe heeft. Die van mij is iets eenvoudiger. Geen ronde schijf en maar vier knoppen. Die doet het echt prima nou.
Ik zie me die zes knoppen en de ronde schijf ook wel voor elkaar krijgen met alle informatie van David Revoy
https://www.davidrevoy.com/. Maar dan moet je hem wel eerst in handen hebben en daarna wordt het nog een forse puzzel. Zoek op
Deevad wacom
en je loopt recht naar een script voorbeeld van die David.
Ik snap dat iBood niet erg. Moet ik daar een bod uitbrengen?
Let op! Die Wacoms worden regelmatig aangeboden door mensen die er later achter komen dat ze ook met zo'n ding niet kunnen tekenen. Die zetten hem dan op bijvoorbeeld Marktplaats voor een best aardige prijs. Zo kwam ik aan die van mij. Kapot gaan ze niet gauw. Even proberen en uiterlijk checken op beschadigingen lijkt me genoeg. Zorg dat je de originele USB kabel in handen krijg, want niet alle kabeltjes passen. Aan een Bluetooth adapter heb je alleen wat voor afdingen. Weinig nut van vond ik
Ik kan trouwens ook niet uit de vrije hand tekenen, maar met een tablet gaat overtrekken puik en daar gaat hij dan. Van overtrekken waren de latere schilders (zoals die Vermeer uit Delft) trouwens ook niet vies, maar dat zeiden ze er natuurlijk niet bij. Die Wacom Intuos is hier een absolute blijverd!
Bijlage ter lering, stichting en vermaak.: met mijn Wacom overgetrokken en ingekleurde flamingo