Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: iPod Nano  (gelezen 1742 keer)

koffiekopje

• Gast
iPod Nano
« Gepost op: 2006/03/24, 19:50:09 »
Hallo,

Sinds ongeveer een weekje ben ik de trotse eigenaar van een hele mooie iPod Nano van Apple. Maarnu, hij werkt met Windows, maar niet met Linux!

Wat ik probeerde. Als eerste probeerde ik het met GTKPod, maar dat mislukte. Dat programma kon mijn iPod niet eens herkennen, dus laat staan muziek erop gaan zetten!

Daarnaast herkent hij hem wel als schijf, maar dat wilde ik dus juist niet. In windows is het zo dat je hem als schijf, of als iPod moet gebruiken. Een combinatie hiervan werkt op windows niet.

Maarja, dan maar met een Codeweavers demo kijken of het daarmee zou lukken. Daar dus ook niet mee! Allemaal leuk en aardig, muziek importeren in iTunes, maar zolang hij mijn iPod niet kan vinden heb je er niks aan,

En als laatste Banshee, maar die werkt ook niet. Die zegt dat mijn iPod (helemaal leeg, alle bestanden erop weggegooid, en hem aanzetten, dan hersteld ie zich automatisch) 500 MB in gebruik heeft, terwijl dat niet zo is.

Heeft iemand ook een iPod, of weet iemand een oplossing? Alvast bedankt!

twopeak

• Gast
iPod Nano
« Reactie #1 Gepost op: 2006/03/24, 20:44:27 »
Ik heb een ipod van een jaartje oudm en hij werkt vrij goed:
De diskmode staat aan bij mijm en als ik m inplug wordt hij  automatisch herkend.

gtkpod doet soms niets, maar als ik dan op local click en dan op ipod, dan werkt het wel.
Bestanden in Aple Lossles (a4u ofzo) spelen spijtig genoeg niet...