Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: hercules universal dj  (gelezen 360 keer)

Offline gizmo22

• Lid
  • Steunpunt: Nee
hercules universal dj
« Gepost op: 2018/12/09, 21:40:06 »
Hallo

Ik heb een hercules universal dj , hoe kan ik deze werkend kunnen krijgen in Linux Mint , ik gebruik het Dj programma MIXX als ik deze aansluit ziet het programma MIXX hem wel maar ik kan de crontroller niet bedienen, kun jij mij misschien om deze werkend te krijgen in het Dj programma.

Mvg

Offline Ron

• Forumteam
    • r0n
    • Dwarsligger
  • Steunpunt: Ja
Re: hercules universal dj
« Reactie #1 Gepost op: 2018/12/10, 10:00:44 »
Dit is geen Ubuntu.
Verplaatst naar andere distributies.
OpenStandaard evangelist, OpenSource promotor, OpenData liefhebber.
Xubuntu gebruiker en voorstander (XFCE).
In Nederland bekend als een Dwarsligger.

Offline DeBaas

• Lid
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Offline Paul Matthijsse

• Lid
Re: hercules universal dj
« Reactie #3 Gepost op: 2018/12/11, 11:49:48 »
Als ik mijn Hercules DJ Console Air Midi 1 aansluit, zie ik deze verschijnen in Mixxx, bij Opties - Voorkeuren - Controllers (eerst console aansluiten, dan Mixxx starten). Dit onder Xubuntu. Bij Voorinstellingen zie ik echter niet jouw Hercules Universal DJ verschijnen. Misschien dat je probleem daar ligt? Probeer anders eens een van die andere Hercules-consoles.