Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: verschil live cd en install cd  (gelezen 1429 keer)

styx

• Gast
verschil live cd en install cd
« Gepost op: 2006/03/24, 18:14:00 »
Er is een verschil tussen de live cd en de install cd
een groot verschil voor een beginner als ik.
de live cd vind mijn Asus WL-161 ( wireless lan stick)
en de install cd vind hem niet.
op de Asus website is een linux driver , maar dan staat de "lezer" echt stil.
makkelijk is een woord dat men niet kent bij linux , en er schijnen best veel mensen te zijn (ook internationaal), die hetzelfde probleem hebben , en geen een programmeur die even een install maakt voor  het wireless gedoe.
open source heet het dan , sorry , maar mensen die apple of ms gebruiken , maken voor elkaar nog wel programma'tjes  en ook gratis.

is er misschien iemand die  stap voor stap kan uitleggen wat ik moet doen , en dan rekening houdend dat ik absoluut niks van linux ken , dus de woorden van de kenner niet versta , ik ken apple en ms al 30 jaar , en de leertijd daarvan , was zoiets als een jaar om het te snappen.
maar ja die praten dan ook gewoon engels......

verschil live cd en install cd
« Reactie #1 Gepost op: 2006/03/25, 11:30:57 »
Als je zo loopt te kafferen, verwacht je dan serieus nog dat er mensen zijn die vrijwillig tijd uittrekken om je te helpen?