Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Slechte WiFi in Ubuntu 18.04  (gelezen 135 keer)

Offline Hartendief

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Slechte WiFi in Ubuntu 18.04
« Gepost op: 2018/11/02, 20:22:49 »
gisteren heb ik UBUNTU 18.04 geïnstalleerd en tm vandaag de laatste updates gedaan. Na de nieuwe install gisteren was Wifi redelijk goed maar na enkele updates gisteravond en vandaag is de wifi minimaal terwijl ik 2 m van mijn router zit. Onder windows 10 op dezelfde laptop (Duo install) is de wifi optimaal.
Wat kan hiervan de oorzaak zijn? trouwens mijn smartpfone is ook normaal met optimale ontvangst.
Hartendief

Offline emvedeesje

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: Slechte WiFi in Ubuntu 18.04
« Reactie #1 Gepost op: 2018/11/03, 09:41:52 »
Mint Cinnamon fan  Firejail Chromium HPlip  digikam.appimage Freefilesync Puddletag virtualbox gmail
Desktop HP ProDesk 400G3 64bit I5 16gb multiboot: SSD Mint 18.3 Cinnamon + HD Ubuntu 16.04.4 + HD W10 /// Laptop HP ProBook 6570b 64bit I5 4gb SSD multiboot Mint 18.3 Cinnamon + W10
TESTBAK Desktop HP-Compaq 8000 64bit 4gb