Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Dropbox - Nautilus  (gelezen 91 keer)

Offline sminsoc

  • Lid
    • Small Instrument Society
  • Steunpunt: Nee
Dropbox - Nautilus
« Gepost op: 2018/10/30, 16:08:43 »
Ineens vandaag werkt Dropbox niet meer. Het program is wel geinstalleerd. Maar het start niet op. Enkele keren er af gehaald en weer opnieuw installatie levert niets op. Ik kreeg een keer de melding, dat nautilus opnieuw moest worden opgestart. Klikken op de betreffende knop voor herstart leverde niets op.
Iemand suggesties?

Offline partyrabbit

  • Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: Dropbox - Nautilus
« Reactie #1 Gepost op: 2018/10/31, 12:13:12 »
Misschien niet het probleem en oplossing.

Mijn ervaring is dat drive, 1drive en dropdoosje nogal eens instelingen terug zetten waardoor bepaalde externe verbindingen niet meer werken.
Dan werkt bijvoorbeeld je popmail ineens niet meer omdat de toestemming daarvoor ineens ingetrokken is.
Dan ga je in je pc rommelen terwijl de hindernis bij hen ligt en niet in je pc.

Eerst maar even bij je dropbox online controleren/uitsluiten of externe toegang nog steeds toegestaan is dus.
« Laatst bewerkt op: 2018/10/31, 22:19:04 door partyrabbit »
- I ♥ Linux -