Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox-problemen? Herstart met uitgeschakelde add-on's  (gelezen 227 keer)

Offline Paul Matthijsse

• Lid
  • Steunpunt: Ja
Firefox-problemen? Herstart met uitgeschakelde add-on's
« Gepost op: 2018/02/16, 17:55:57 »
Misschien weet iedereen dit al, maar wanneer Firefox problemen vertoont is het een goed idee om het programma te starten met uitgeschakelde add-on's. Die optie zit onder de Help-ingang van het menu.

Zo heb ik de laatste weken nogal wat tijd verspild om er achter te komen waarom de Google-agenda ineens niet meer correct op m'n scherm werd getoond: de bovenste rij met opties (zoals maandweergave of Spring naar vandaag) was in FF niet te zien maar in Chromium wel. Pas vandaag zag ik die optie om de add-on's uit te schakelen en ja hoor, probleem meteen verholpen. Bleek door een add-on genaamd 'I don't care about cookies' te komen...

Offline a.j.

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: Firefox-problemen? Herstart met uitgeschakelde add-on's
« Reactie #1 Gepost op: 2018/02/17, 13:40:23 »
Beste Paul,
I don t care ........... is eigenlijk  oude koek (oude cookie) bijgewerkt 29 -12 2017.
Mijn ervaring is .bij addons ,ZELF updates aantikken,ondanks automatisch bijwerken aangevinkt!!
En niet iedere add-on is even betouwbaar. Zelf spyware/zombie gehad in niet /oude bijgewerkte add-on.
Waarbij ik Zombie had, dit erachter gekomen door een voor een Schone installatie en weer add-on toevoegen.
DUS NIET IEDERE add-on zomaar toevoegen.
vr.gr.a.j.

Offline Tom

• Lid
    • Wanda´s Blog Linux Xubuntu. ♥
« Reactie #2 Gepost op: 2018/02/17, 15:24:17 »
Ik met een Add-On in Firefox en in Chrome beide Browsers gaven bericht uw Java werkt knudde ,na een middagje zoeken bleek het > No Script Suite Lite K < te zijn die eraf geflikkerd en alles werkt weer goed  O0
1 x Xuby 14.04.5 Lts 64 bits.1 x 16.04.5 Lts. 2 x Xuby 18.04.1 Lts 64 bits. ♥
https://sites.google.com/site/wandabloglinuxxubuntu/pc-s-installeren-configureren.

Offline Paul Matthijsse

• Lid
  • Steunpunt: Ja
« Reactie #3 Gepost op: 2018/02/17, 20:41:08 »
Dus concludeer ik dat add-on's die zich met Java of Javascript bezighouden, niet altijd even correct werken...

Offline Tom

• Lid
    • Wanda´s Blog Linux Xubuntu. ♥
« Reactie #4 Gepost op: 2018/02/18, 16:46:57 »
Dus concludeer ik dat add-on's die zich met Java of Javascript bezighouden, niet altijd even correct werken...

Juist !.
1 x Xuby 14.04.5 Lts 64 bits.1 x 16.04.5 Lts. 2 x Xuby 18.04.1 Lts 64 bits. ♥
https://sites.google.com/site/wandabloglinuxxubuntu/pc-s-installeren-configureren.