Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Na inschalen pausestand start de computer na ongeveer 3 seconden weer op  (gelezen 261 keer)

Offline Sjaak Straver

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Beste mensen,

Ik heb een schone installatie gedaan van lunix mint 18.03 cinnamon gedaan omdat ik telkens de melding krijg gnome-keyring-deamon reageert niet. Deze melding krijg ik gelukkig niet meer en alles werkt super alleen als ik in de pauzestand of pauzeknop dan gaat die na ongeveer 3 seconden weer aan. Is dit  simpel op te lossen. Ik durf  er niet te veel aan te doen omdat de rest goed werkt.

Met vriendelijke groet.
Sjaak

Offline Wim Janssen

• Lid
    • My Motorcycle Page
  • Steunpunt: Nee
Re: Na inschalen pausestand start de computer na ongeveer 3 seconden weer op
« Reactie #1 Gepost op: 2018/02/16, 11:08:55 »
Ik draai 16.04 en heb soms hetzelfde verschijnsel.  Bij mij lijkt het samen te vallen met het aanklikken van suspend en het direct daarna uitdoen van de bureaulamp; alsof er een puls gaat die het systeem opnieuw activeert. Wellicht toeval maar het gebeurt op die manier regelmatig.

Offline TomP

• Lid
Re: Na inschalen pausestand start de computer na ongeveer 3 seconden weer op
« Reactie #2 Gepost op: 2018/02/18, 21:46:11 »
Idem hetzelfde als ik de tl verlichting naast de pc aan doe. Hij (16.04 lts) start dan spontaan op uit pauzestand. Tom