Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: toetsenbord instelling verkeerd  (gelezen 758 keer)

Offline tryer

• Lid
  • Steunpunt: Nee
toetsenbord instelling verkeerd
« Gepost op: 2007/05/09, 21:13:43 »
Ik heb Xubuntu geïnstalleerd. Het toetsenbord is echter niet goed ingesteld. De @ en andere tekens boven de cijfers kloppen niet met de weergave van de toets. Hoe kan ik dat veranderen, en de goede vinden ??

Offline dvdmeer

• Lid
    • Python-RandR :: dvdmeer.nl
« Reactie #1 Gepost op: 2007/05/09, 21:26:15 »
Onder ubuntu moet je dit doen via systeem-voorkeuren-toetsenbord, tabje indeling en daar de goede selecteren. (Amerikaans-engels internationaal, eventueel met dode toetsen).

In xubuntu zal het ongeveer op dezelfde manier gaan schat ik zo.

Offline tryer

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2007/05/09, 22:02:21 »
O.K. bedankt opgelost via aqpplications, instellingen, instellingen toetsenbord, lay outs,
add, amerikaans-engels.

bedankt voor de hulp

Guus

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2007/05/10, 13:08:27 »
Citaat van: tryer
O.K. bedankt opgelost via aqpplications, instellingen, instellingen toetsenbord, lay outs,
add, amerikaans-engels.

bedankt voor de hulp
Als je Feisty hebt geinstalleerd kiest de setup standaar voor NL toetsenbord indeling