Nieuws:

We zijn er weer.

Na lange tijd van afwezigheid zijn we er weer  :laugh:
We hebben alle wachtwoorden gereset, je oude wachtwoord werkt niet meer.Je moet via het "wachtwoord vergeten"-linkje je wachtwoord resetten. Je krijgt hiervoor een mailtje op het adres dat je bij ons geregistreerd hebt.

De komende tijd zijn we nog druk bezig om de rest van de site op te bouwen, dus het kan zijn dat sommige onderdelen (tijdelijk) niet werken.

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: E-mail Thunderbird kan niet wissen  (gelezen 242 keer)

Offline Jos

• Lid
  • Steunpunt: Nee
E-mail Thunderbird kan niet wissen
« Gepost op: 2017/05/25, 13:42:43 »
Ik heb zojuist Xubuntu (is gebouwd op Ubuntu) geinstalleerd en daarna Thunderbird, maar ik kan geen e-mails wissen - de wis-knop werkt niet. Iemand een idee? Ik heb alle instellingen van Thunderbird nagelopen en heb niets bijzonders gedaan.

P.S. Ik heb drie e-mail accounts aangemaakt. Van twee kan ik de e-mails niet wissen, van de overige wel.
« Laatst bewerkt op: 2017/05/25, 18:13:02 door Jos »

Offline HWE64

• Lid
  • Steunpunt: Nee
Re: E-mail Thunderbird kan niet wissen
« Reactie #1 Gepost op: 2017/05/27, 06:36:05 »
zie je wel de onderste balk als de mail aangeklikt hebt?
Niet panikeren, er is een Ubuntuforum.

Desktop pentium 4, 4GB, dualboot Xubuntu 18.04.1 LTS /W10 .  Laptop Toshiba Satallite C855 I5, 8GB, Xubuntu 18.04.1LTS . Desktop HP Compaq DC5750 AMD64, AMD Athlon X64 X2  2,1GHz RAM 3GB HDD 80GB, Test PC, Xubuntu 18.04.1 LTS /Linux Mint 19 Xfce (beginneling)

Offline Paul Matthijsse

• Lid
  • Steunpunt: Ja
Re: E-mail Thunderbird kan niet wissen
« Reactie #2 Gepost op: 2017/05/27, 22:18:51 »
P.S. Ik heb drie e-mail accounts aangemaakt. Van twee kan ik de e-mails niet wissen, van de overige wel.
Hier zit je probleem denk ik, eentje werkt dus goed. Zijn die twee overige accounts wellicht aangemaakt door sudo/superuser of zo? Snelste oplossing is beide niet-werkende accounts verwijderen en opnieuw aanmaken zoals het hoort, dus door jou_de_gebruiker!