Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: KVM is required to run this AVD. HAXM requires a Genuine Intel processor.  (gelezen 1151 keer)

Offline pacecal

• Lid
Ik draai lubuntu 32 bit als guest met virtualbox op een OS X host. Ik heb daarop Android Studio geïnstalleerd en krijg de onderstaande foutmelding wanneer ik een AVD (Android Virtual Device) wil draaien.

KVM is required to run this AVD. HAXM requires a Genuine Intel processor.

Unfortunately, your computer does not support hardware accelerated virtualization. Here are some of your options: 1) Use a physical device for testing 2) Develop on a Windows/OSX computer with an Intel processor that supports VT-x and NX 3) Develop on a Linux computer that supports VT-x or SVM 4) Use an Android Virtual Device based on an ARM system image (This is 10x slower than hardware accelerated virtualization)