Het is ook altijd goed om te spiegelen dan wel kritisch naar je eigen toko te kijken.
Dat was ook mijn insteek om dit topic aan te maken.
In dat kader stuitte ik zojuist op iets dat wellicht een nadeel kan zijn of ik ken gewoonweg een bepaalde instelling/handeling niet.
Kom ik gelijk op een meer algemeen nadeel: het gebruiksklaar/kant-en-klaar gehalte van veel Linux distros is minder. Echter, dat is een keuze die je maakt
en veel Linux gebruikers nemen dat "nadeel" voor lief ten opzichte van wat ze er voor krijgen.
Alleen als je dan op iets stuit waarvan je niet weet hoe je het op moet lossen of verbeteren, is het op dat moment zelf toegegeven gewoon irritant.
Zo ook voor mij nu op dit ogenblik: als ik mijn smartphone aan de computer hang om foto's er af te trekken en op te slaan, merk ik dat het systeem begint te pruttelen
bij de minste of geringste andere handeling die ik doe en het kopieerproces wordt afgebroken. Dat kan niet aan een te zwak systeem liggen (Phenom X4 3,4 ghz met 12gb ram
en een vette SSD poch poch poch

) want onder Windows kan ik dit probleemloos doen en tegelijk al het andere doen wat ik wil.......
Je kunt het ook anders zien: dit soort hindernissen onderkennen en trachten op te lossen, toont aan dat je een LInuxgebruiker bent. Want ALS je dan een oplossing hebt gevonden, is het ook wel gelijk weer helemaal goed.