Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Fragment  (gelezen 857 keer)

Offline eddein

• Lid
Fragment
« Gepost op: 2016/08/01, 19:18:18 »
Gisteren heb ik een volledig schone installatie gedaan met Ubuntu 14.04.4.

Ik probeer Fragment (https://apps.ubuntu.com/cat/applications/fragment/) te installeren, echter wordt deze niet aangeboden in Synaptic en Ubuntu Software Center. Als ik op de website de link klik krijg ik de melding There isn't a software package called "fragment" in your software sources.

Bij 'Software & Updates' heb ik in alle tabbladen alles aangevinkt.

Wie weet een oplossing?

Offline jan11000

• Lid
Re: Fragment
« Reactie #1 Gepost op: 2016/08/01, 20:57:42 »
Fragment zit gewoon in de software center.
Heb je de extra servers aangezet bij de sources/update instelling, dan heb je meer software.

Offline eddein

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2016/08/01, 21:18:54 »
Dank je wel voor je reactie.

Alles wat ik aan kan vinken heb ik aangevinkt bij sources/ update, behalve 'pre-released updates' (overigens wel geprobeerd, maar geen succes)

Frederik

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2016/08/01, 21:50:58 »
Als je halverwege deze pagina op de oranje knop 'avaiable on the Software Centre' klikt, kun je deze app gewoon ophalen en installeren:
https://apps.ubuntu.com/cat/applications/trusty/fragment/

Offline eddein

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2016/08/01, 21:55:23 »
Dank je voor het meedenken.

Als ik op deze link klik opent keurig netjes Software Center, echter daarna krijg ik van Software Center de melding 'There isn't a software package called "fragment" in your software sources'.

Offline eddein

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2016/08/03, 01:38:27 »
Ik had per abuis de 32-bit versie van Ubuntu geïnstalleerd. Probleem is nu opgelost  :)