Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Partitie vergroten  (gelezen 9048 keer)

Re: Partitie vergroten
« Reactie #50 Gepost op: 2015/06/27, 07:50:16 »
EZ man heeft gelijk, ik heb onvoldoende kennis van deze materie, daar is deze topic voor. Maar als ik vroeger aan een werkplaatschef vertelde wat ik wilde en het werd anders gedaan, dan gaf ik mijzelf de schuld dat ik het niet goed had uitgelegd. Als men opgeeft partities in Windows aanpassen en dat de betreffende persoon dit probeerd, maar hoe of wat wordt niet aangegeven. Ik krijg ook geen antwoord als ik om een JA of NEE vraag, maar men komt met wat anders. Ondanks alle problemen die ik heb ondervonden ga ik toch verder om Ubuntu te leren. Ik vind het buitengewoon dat de mensen mij toch blijven helpen, mijn dank daarvoor. En met jullie steun zal ik toch verder komen en ik geef niet op! Met vriendelijke groet
 Pieter Buitendijk

Offline RikRik

• Lid
« Reactie #51 Gepost op: 2015/06/27, 10:10:20 »
Ik heb het idee, dat we met ons allen, hier op het forum, onze best hebben gedaan, om je het je goed mogelijk uit te leggen. Voor ons, die hier gereageerd hebben,  is het partitioneren van een harde schijf  gesneden koek. Toch kan ik mij voorstellen dat het voor een leek verwarrend kan overkomen, als ik de reacties terug lees, dan begrijp ik enkele reacties ook niet helemaal, ik zou het anders doen (ik ga geen voorbeelden noemen).

Het is goed dat je hulp hebt gevraagd via het steunpunt, ik sta niet op de kaart, ik had je wel graag willen helpen, maar de kans dat je in de buurt woont is volgens mij klein.
Veel succes gewenst, als straks, je Ubuntu goed werkt ,zal je er nog veel plezier aan hebben, daar ben ik wel van overtuigd  ;)

« Reactie #52 Gepost op: 2015/06/27, 10:18:28 »
RikRik, Ik heb een fijn zeiljacht, misschien kom ik eens langs.

« Reactie #53 Gepost op: 2015/07/03, 00:23:21 »
Helaas heb ik P Buitenhuis zijn mail met de vraag niet opgemerkt. Vanavond stuurde hij nogmaals een mail, en heb hem beantwoord.
Het plan is om een aantal weken te wachten ivm mijn vakantie, (en voor de vakantie heb ik helaas geen tijd om te kunnen afspreken). Óf het probleem op te lossen op een avond vóór mijn vakantie dmv een live Ubuntu 14.04LTS cd/dvd/USB en TeamViewer
Xubuntu 14.04 LTS - Ubuntu Mate 14.04 LTS - Android 4.2 - Dell Inspriron mini
Ubuntu 14.04 LTS - HP Elitebook 8530w
Ubuntu 14.04 LTS - Desktop - Intel® Core™ i5-2400 CPU @ 3.10GHz × 4 - GeForce GTX 650 Ti/PCIe/SSE2 - 6GB RAM - 120GB SSD

« Reactie #54 Gepost op: 2015/07/07, 23:17:03 »
Buitengewoon opgelost door Markcortbass!!!!!!!!!!! Mijn komplimenten.