Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Wat is variabele in Firefox voor 'Onlangs gesloten vensters'  (gelezen 497 keer)

Offline plek

• Lid
Wat is variabele in Firefox voor 'Onlangs gesloten vensters'
« Gepost op: 2014/08/12, 21:49:33 »
Kan iemand me zeggen wat in Firefox de variabele is die in config het aantal 'Onlangs gesloten vensters' stuurt (keuze in de menubalk onder Geschiedenis)? Vergelijkbaar met de variabele browser.sessionstore.max_tabs_undo die het aantal onlangs gesloten tabbladen bepaalt. Ik heb Ubuntu 14.04.

Offline Mikkel

• Lid
Re: Wat is variabele in Firefox voor 'Onlangs gesloten vensters'
« Reactie #1 Gepost op: 2014/08/13, 19:12:44 »
Deze: browser.sessionstore.max_windows_undo?

Offline plek

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2014/08/15, 15:32:11 »
Dank Mikkel. Daar had ik ook al aan gedacht; voor de 'onlangs gesloten tabbladen' regelt browser.sessionstore.max_tabs_undo dat namelijk. Bij browser.sessionstore.max_windows_undo zou je dan verwachten dat deze het aantal vensters regelt. Àls dat zou moeten doen, dan werkt-ie niet, want in about:config staat de waarde op 3, terwijl er meer 'onlangs gesloten vensters' zichtbaar zijn onder geschiedenis.

Offline plek

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2014/08/15, 15:32:56 »
Dank Mikkel. Daar had ik ook al aan gedacht; voor de 'onlangs gesloten tabbladen' regelt browser.sessionstore.max_tabs_undo dat namelijk. Bij browser.sessionstore.max_windows_undo zou je dan verwachten dat deze het aantal vensters regelt. Àls die dat zou moeten doen, dan werkt het niet, want in about:config staat de waarde op 3, terwijl er meer 'onlangs gesloten vensters' zichtbaar zijn onder geschiedenis.