Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Tip: draadloze USB-netwerkstekker die goed werkt in Linux (en overal te koop is)  (gelezen 17033 keer)

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
´Schakel niveau 4 en 5 dit keer niet in, in Updatebeheer. ´

Heb ik dat dan ooit gedaan?
Hoe moet ik dat weten? Het lijkt me in elk geval zeer onwaarschijnlijk, dat "make" anders gaat zitten te proberen om voor 3.2.0-60 te compileren. Want 3.2.0-60 valt onder niveau 5.

Offline pga

• Lid
Niet schieten!!

Ik vraag het alleen maar omdat ik me geen opdrachten kan herinneren uit handleidingen waarbij ik dit moest doen .

Installeren vond nl plaats vanuit de ´Xp-laag voorhoofd installatie ervaringsmodus´ ,oftewel braaf werden alle opdrachtjes uitgevoerd..

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Niet schieten!!
Was niet onvriendelijk bedoeld.... Nadeel van schriftelijke communicatie is, dat die vaak veel te hard overkomt.  :)
Citaat
Ik vraag het alleen maar omdat ik me geen opdrachten kan herinneren uit handleidingen waarbij ik dit moest doen .

Installeren vond nl plaats vanuit de ´Xp-laag voorhoofd installatie ervaringsmodus´ ,oftewel braaf werden alle opdrachtjes uitgevoerd..
Die modus levert doorgaans de beste resultaten op in het begin, dus niks mis mee....  =D

Enfin, je hebt nu voldoende info gekregen om door te kunnen. Succes!  :)