Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: moonlight werkt per heden  (gelezen 8717 keer)

Offline Rowena

• Lid
Re: moonlight werkt per heden
« Reactie #25 Gepost op: 2011/01/03, 11:53:34 »
Net als wie niet.. :P werkt bij mij ook helaas nog niet :( gisteren tot half 4 mee bezig geweest. Zou ook graag willen dat het werkt

Offline rijnsma

• Lid
« Reactie #26 Gepost op: 2011/01/03, 12:54:47 »
Het kan zijn, dat Silverlight (Moonlight) overwaait, maar daar is geen garantie voor.
Ik ken nu al drie sites waar het niet wil werken.
Gelukkig kennen twee daarvan alternatieven. Ik hoop, dat alle sites zo vriendelijk willen zijn. :rolleyes:
Het is een risico voor Linux in het algemeen.

Offline Willem69

• Lid
« Reactie #27 Gepost op: 2011/01/03, 13:10:24 »
Bij RTLXL is het volgens mij een DRM kwestie in combinatie met de laatste versie van Silverlight.
Helaas werkt Moonlight daar helemaal niet.
Wel vreselijk, want ik ben dol op de webshow "Gooische Frieten" daar. Het is lang geleden maar nu werd ik toch gedwongen om mijn dualboot machine ineens in windows op te starten. :rolleyes:

Hoe dan ook, zo lang bedrijven (websites) 'proprietary stuff' blijven aanbieden, blijf je hier tegenaan lopen, vrees ik.

Offline rijnsma

• Lid
« Reactie #28 Gepost op: 2011/01/03, 13:51:06 »
Zoals gezegd, als er alternatieven zijn is het niet erg. Zo niet... :rolleyes:

Offline Rowena

• Lid
« Reactie #29 Gepost op: 2011/01/04, 13:26:49 »
Na dat ik mijn grafische kaart een update heb gegeven werkt moonlight perfect!  =D

Offline rijnsma

• Lid
« Reactie #30 Gepost op: 2011/01/04, 20:08:57 »
Na dat ik mijn grafische kaart een update heb gegeven werkt moonlight perfect!  =D
Vertel. Ik ben één en al oor Rowena. :D Mét welke links je allemaal bekijkt.
De hele Linux-community zal vast meelezen.