Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Blender mesh triangle tot quad  (gelezen 1477 keer)

Offline Wim3065

  • Lid
Blender mesh triangle tot quad
« Gepost op: 2010/11/03, 22:20:56 »
Hoi,

Ik heb een bestaand stuk die ik in Solid Edge getekend heb ingevoerd in blender.
Dit zou ik graag naar een Mesh omzetten, een square ipv een triangle. Dit ivm renderen. Is dit mogelijk om te doen met Blender?
Zo ja, kan iemand me hierbij helpen aub? Als ik het standaard stuk gebruik is het dus een triangle mesh ipv een square.
« Laatst bewerkt op: 2010/11/04, 16:02:22 door Wim3065 »

Offline Wim3065

  • Lid
Re: Blender mesh triangle tot quad
« Reactie #1 Gepost op: 2010/11/04, 16:01:50 »
In blender heb je dus een tool als je naar je editor mode gaat om het triangles aan te passen naar quads. Enkel, als ik mijn stuk die in een .stl staat binnenroep, alles selecteer, ik zie dus de triangles en dan naar triangles to quads ga, gebeurt er helemaal niets. Moet ik hiervoor iets speciaals extra doen of is het gewoon niet mogelijk?

Offline Wim3065

  • Lid
Re: Blender mesh triangle tot quad
« Reactie #2 Gepost op: 2010/11/05, 14:28:27 »
Opgelost met een Windows programma, een beetje jammer :). Maar ik heb er iets op gevonden, dit topic kan weg!