Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Nexuiz, iemand?  (gelezen 9090 keer)

Offline JvH

• Lid
Re: Nexuiz, iemand?
« Reactie #25 Gepost op: 2009/05/26, 12:05:02 »
OK gevonden. Inderdaad bij de Multi Player-opties. Beetje vreemd dat je daar moet zijn om de crosshair in Single Player-modus te kunnen instellen.

Maar goed dat speelt iig een stuk fijner :)

@Cumulus007: in je eerste bericht gaf je aan dat je evt. een server wilde regelen... Ben je daar al aan toe gekomen? Zo ja dan wil ik ook wel een keertje meespelen :)

« Reactie #26 Gepost op: 2009/05/26, 12:40:26 »
OK gevonden. Inderdaad bij de Multi Player-opties. Beetje vreemd dat je daar moet zijn om de crosshair in Single Player-modus te kunnen instellen.

Maar goed dat speelt iig een stuk fijner :)

@Cumulus007: in je eerste bericht gaf je aan dat je evt. een server wilde regelen... Ben je daar al aan toe gekomen? Zo ja dan wil ik ook wel een keertje meespelen :)
Daar kun je je gameprofiel instellen, dus ook de crosshair ;)

Over de server: ik heb veel geprobeerd, maar mijn ISP blokkeert bepaalde Quake-poorten, zodat ik de server op een alternatieve poort moet draaien en niet in de lijst tevoorschijn komt.

« Reactie #27 Gepost op: 2009/05/27, 10:30:50 »
Maar ik heb wel een keertje op jou server gespeeld, tegen jou. Toen gaf je me gewoon het ip-adres, wat je dan onderaan de serverlijst weer kunt invullen :)

« Reactie #28 Gepost op: 2009/05/27, 10:44:42 »
Dat klopt, maar het is niet handig.

[ideemodus]
Ik maak gewoon een hostname aan op dyndns.org ;)
[/ideemodus]