Even de geschiedenis;
29-9
probleem is opgelost door fix te doen van een x.0rg via via een site. toen opgestart, problemen met me beeldscherm, niet herkend, die niet vast wilde draaien ineens via de gesloten drivers, maar wel via envy die ik er nog wel op had staan. toen ingelogd, toen te horen dat envy beschadigd was, en nu gesloten drivers draait.
30-9
En nu staat hij weer vast. herstart, en komt niet verder dan een zwart scherm. En dit alleen door muziek te draaien, wat films en af en toe te updaten? lekker stabiel dan! herstart, en start door. Heb nog even in bios gekeken of er iets raars is, maar zag niet speciaals.
2-10
Nu kan ik ineens niet bij me documenten. via forum achter gekomen dat nautilus eruit ligt. Ik heb niks geks gedaan. nautilus geinstalleerd via synaptic.
3-10
hij is muziek kwijt, het is maar 40 gb muziek, kan kwijt zijn, na herstart wel gevonden.
4-10
Analyse cd gedraaid van me werk, er is hardware matig niks aan de hand. De Analyse cd is gemaakt op basis van knoppix. Ik kan me pc nu opstarten, alleen niet afsluiten
5-10
Vandaag opgestart met een zwartscherm en een X. weer een videodriver kwijt. Opnieuw geinstalleerd driver. Beeldscherm kan hij niks mee. Envy geinstalleerd, drfiver laten lopen. Nu gewoon beeld. Gaf wel een melding
error idle_timer
geen idee wat ik hiermee moet.
Is verstandig om alles opnieuw te installeren? Of zal er iets hardware matig aan de hand zijn? Hoe kan ik dat nog meer achterhalen, naast de analyse cd? Wie heeft nog een idee, of oplossing? Vind zo vreemd dat hij alles "vergeet". Even voor de duidelijkheid. er word heledag muziek op afgespeeld, en soms een film of youtube op gekeken. verder niks geks. en ja updaten als die er zijn, met de instellingen die er staan bij standaard installatie. maak geen gebruik van awn of compiz.
Ik hoop iemand een oplossing heeft. geen zin om weer 15 dvd muziek opnieuw in te laden, na herinstallatie. Dus, maak me blij
BvD
Martin