Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: hellanzb pakt niets uit  (gelezen 838 keer)

hellanzb pakt niets uit
« Gepost op: 2008/09/05, 23:08:37 »
Het probleem waar ik mee zit is dat ik altijd een goed werkende hellanzb heb gehad. Nu, na de installatie van 8.04 heb ik hellanzb opnieuw geïnstalleerd. Ik gooi nzb files in de juiste map en vervolgens krijg ik onuitgepakte films in mijn map. Moet ik alles handmatig uitpakken. Wat doe ik niet goed. Bij de installatie van hellanzb gaf hij wel aan dat pypar niet gevonden kon worden op het net, Maar pypar heb ik op een andere manier geïnstalleerd.

Hoe kan ik de zaak weer automatisch krijgen?

Onderstaande suggesties hebben geholpen. Alles wordt uitgepakt en keurig neergezet. Dank.

hellanzb pakt niets uit
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/05, 23:15:39 »
Dit volgens mij niet met Hardy te maken, maar met de nieuwe versie van HellaNZB (of LottaNZB, ik dacht eigenlijk Lotta, maar check deze setting sowieso even). Het idee was dat ze dachten dat ze voor Ubuntu wel het unrar-free pakket konden gaan gebruiken, omdat dat natuurlijk meer in de spirit van Ubuntu is. Maar helaas zijn veel binaries op usenet ingepakt met rar 3.0. Je moet dat dus maar weer ongedaan maken, dat doe je door in je hellanzb.conf bestand het commando te wijzigen van..
Hellanzb.UNRAR_CMD = "/usr/bin/unrar-free"..naar..
Hellanzb.UNRAR_CMD = "/usr/bin/unrar"

Offline nor

• Lid
hellanzb pakt niets uit
« Reactie #2 Gepost op: 2008/09/06, 15:20:05 »
Controleer onderstaande command ook even:
Hellanzb.SKIP_UNRAR = FalseDeze command zorgt ervoor dat de bestand automatisch uitgepakt wordt.

hellanzb pakt niets uit
« Reactie #3 Gepost op: 2008/09/06, 17:21:04 »
Dank voor beide suggesties. Ik heb het zojuist aangepast (beide) en zal het resultaat melden. Nogmaals dank tot zover.

hellanzb pakt niets uit
« Reactie #4 Gepost op: 2008/09/08, 09:01:53 »
Citaat van: Schredders
Dank voor beide suggesties. Ik heb het zojuist aangepast (beide) en zal het resultaat melden. Nogmaals dank tot zover.
Zaak is opgelost dankzij bovenstaande suggesties.