Tjeempie, wat een hulpvaardigheid zeg! Petje af, echt waar! Ik durf het haast niet te zeggen, maar die terminalspreuk voor de prullenbak werkt niet hier ... ik krijg de mededeling dat dat bestand niet bestaat! Dat andere commando om de file .info ook nog te legen, doet het ook al niet. Ik voel me zo dom in Ubuntu! Ben natuurlijk geen goeie kenner ofzo, maar een vrij handige gebruiker was ik toch wel de laatste tijd eigenlijk. Ach het komt wel weer hoor, maar het duurt even.
Wat dat Office betreft: vroeger heb ik Open Office eens gedownload en toen kreeg ik het allemaal niet aan de praat en ik begreep er weinig van. Nu ben ik er heel blij mee, alleen mis ik Outlook af en toe, want ik had mooie mappen gemaakt en al mijn contacten in emaillijsten en adresbestanden met aantekeningen enzo. Dat lukt me niet in Thunderbird. Mmm ik zal dat Evolution nog eens proberen dan maar. Haakte af in eerste instantie, omdat ik niet kon vinden waar ik mijn emailadressen moest noteren. Tja en dan kom je niet ver natuurlijk:-)))
Ik heb nog een vraag, maar die zal ik netjes apart stellen. Anders hebben anderen er niets aan! Bednankt voor alles hoor en ik hoop dat iemand nog iets weet om mijn prullenbak toch leeg te krijgen. De afbeeldingenmap die opeens leeg was (maar gelukkig nog op usb-stick staat), is gewoon de algemene afbeeldingenmap: computer/sophia/afbeeldingen zeg maar. Ik krijg er niets meer in opgeslagen, want de computer heeft zonder mij te vragen de rechten gewijzigd en ik heb gewoon geen rechten meer over die map! Vraag me af wie ze dan heeft:-)))))))))