Hallo allemaal,
Ik heb gisteren op mijn nieuwe desktop Ubuntu 7.04 geinstalleerd met een realtime kernel (2.6.22) en de Con Kolivas CK-1 patch. Nu heb ik voor een realtime applicatie 'schedtool' nodig, vooraf gegaan door libc6. Als ik de laatste installeer krijg ik de melding: 'already the newest version'. Bij het installeren van schedtool volgt: 'schedtool depends on libc6(>=2.5-5); however: version libc6 on system is 2.5-0ubuntu14'. Daarna heb ik libc6_2.6.1-4_i386.deb opgehaald. Als ik deze open dan volgt: 'broken dependencies, run: "apt-get install -f"'. Daarna lijkt het installeren van beide goed te gaan. ('setting up libc6 (2.6.1-4)' en 'setting up schedtool (1.2.9-4)' zonder verdere meldingen).
Daarna heb ik nog geprobeerd: 'apt-get install cpufrequtils', dan volgt: 'unmet dependencies libc6'. Dit is geen essentieel onderdeel dus heb ik niet verder geprobeerd om dit geinstalleerd te krijgen.
Als ik nu een script run met schedtool, dan volgt: 'ERROR: schedtool: Could not exec sndfile-resample - no such file or directory'.
Op mijn vorige systeem, een laptop werkte dit allemaal probleemloos, geinstalleerd begin juli dit jaar . Op debian.org heb ik iets zien staan over bugs i.v.m. libc6(>=2.5-5). Dit hielp me helaas niet verder. Suggesties?
M.vr.gr.
Eddie