Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hulp nodig bij beryl toevoegen aan kde sessie  (gelezen 744 keer)

kurosaki_ichigo

• Gast
Hulp nodig bij beryl toevoegen aan kde sessie
« Gepost op: 2007/08/30, 15:42:52 »
Kan iemand mij helpen om in Kubuntu beryl toe te voegen aan kde sesie. Of terwel dat beryl start tijdens laden van kde ( Ik bedoel dus niet wat ik nu heb dat ie pas erna start )

Ik kan niet echt zulke sesie bestanden maken en de root is sowieso beveiligt dus zal via console altijd moeten. Ik was denken om iemand dat te laten doen via Krfb ( Uiteraard zal ik zelf wachtwoord moeten invoeren ).

Ik heb zoon bestand maken/aanpassen al eens geprobeerd maar dat lukte niet echt.

Ik zoek ook nog goeie flv 2 avi converter maar ik kan niet compileren. En geen deb bestanden te vinden.

Offline siegi

• Lid
Hulp nodig bij beryl toevoegen aan kde sessie
« Reactie #1 Gepost op: 2007/09/01, 13:25:36 »
Installeer beryl-manager eens, normaal als je kde afsluit en deze staat nog aan dan zal hij de volgende keer ook mee opstarten.