Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: start : applet not initialized ( opgelost )  (gelezen 1085 keer)

Offline Ronnie66

• Lid
start : applet not initialized ( opgelost )
« Gepost op: 2011/08/14, 12:48:16 »
Ik ben twee weken geleden begonnen met Ubuntu en ik ben redelijk tevreden het werkt allemaal goed maar ik heb 1 probleempje waar ik niet uit kom eerst wat ik geinstaleert hebt

- Ubuntu 11.04
- Open JDK java 6
- icedtea java plug-in
- icedtea java 6 webstart
- Firefox 5.0

Nu speel ik graag soms wat online klaverjassen op spellenweb.nl en je raad het al het java geeft een foutmelding ( start : applet not initialized ) ik heb al wat oplosingen geprobeerd in deze versie is Sun java ook niet meer te installeren via het software centrum ( het wordt ook afgeraden om buiten het software centrum software te installeren )
Iemand enig idee of tips hoe dit op te lossen ?

Alvast bedankt  

P.s  als ik de Java test werkt die wel het gebeurt ook maar bij bepaalde websites
« Laatst bewerkt op: 2011/08/18, 20:50:07 door Ronnie66 »

Offline Ronnie66

• Lid
Re: start : applet not initialized ( opgelost )
« Reactie #1 Gepost op: 2011/08/18, 20:54:08 »
Oke ik kreeg weinig reacties dus ben zelf maar aan het spitten geweest de oplossing is redelijk simpel gewoon terug naar Sun Java gegaan

hier meer info : http://sites.google.com/site/computertip/java#TOC-INSTALLEREN-VIA-DE-PARTNER-PAKKETBR