Hallo
Sinds de laatste 2 updates van de laatste 2 of 3 dagen heb ik diverse problemen.
Na de eerste updat wilde virualbox niet meer werken, tenminste het programma start wel maar kan de virtuele besturingen niet starten, krijg een melding dat ik iets opnieuw moet installeren.
Als ik dat probeer gebeurd er helemaal niets.
Als ik het programma opnieuw probeer te installeren krijg ik ook weer een foutmelding, dat hij een bepaald bestand niet kan vinden en dus ook niet kan installeren, tot voor die update draaide het normaal zonder enig probleem, heb vandaag (3 maart) ook weer updates gekregen, die het probleem niet hebben opgelost, maar wel een ander probleem er bij veroorzaakte, ben nu ook een deel van mijn geluid bij films kwijt.
Het maakt niet uit welk programma ik er voor gebruikt, ik krijg wel de muziek maar niet meer het gesproken woord, wat bij nederlandstalige programma's heel erg lastig is.
Wie kan me helpen om deze twee problemen opgelost te krijgen, tot voor de laatste twee update's liep alles zonder enige probleem, het is echt allemaal ontstaan na de 2 laatste update's.
Ik werk met Ubuntu 10.04 LTS.