Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: draadloos scannen met Kooka via hp photosmart c7280  (gelezen 1991 keer)

Offline pokemon

• Lid
draadloos scannen met Kooka via hp photosmart c7280
« Gepost op: 2010/03/28, 17:00:45 »
draadloos printen met de hp photosmart lukt :)

hoe kan ik draadloos scannen met kooka (of wat anders)?

Offline ohjajoh

• Lid
Re: draadloos scannen met Kooka via hp photosmart c7280
« Reactie #1 Gepost op: 2010/03/28, 17:53:59 »
in Karmic gebruik ik Xsane, en in Lucid beta "scannen", Kooka ken ik niet (KDE-ding zeker). Hoef niets te doen na printerconfig, werkt gewoon. (HP Photosmart C5180)

« Reactie #2 Gepost op: 2010/03/28, 20:21:14 »
Yep, Kooka is een KDE-programma. Welke versie van Kooka gebruik je, de KDE 3-versie of de KDE 4-versie?

Offline pokemon

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2010/04/02, 20:36:30 »
Yep, Kooka is een KDE-programma. Welke versie van Kooka gebruik je, de KDE 3-versie of de KDE 4-versie?

Ik werk met ubuntu 8.04.

in Karmic gebruik ik Xsane, en in Lucid beta "scannen", Kooka ken ik niet (KDE-ding zeker). Hoef niets te doen na printerconfig, werkt gewoon. (HP Photosmart C5180)

Xsane net uitgetest, geeft foutmelding: kan apparaat niet vinden v4l:/dev/video0 fout argument

« Reactie #4 Gepost op: 2010/04/02, 22:17:38 »
Je gebruikt dus nog de oude KDE 3-versie..

De nieuwe KDE 4-versie is al stukken verbeterd, maar je zult even moeten wachten op 10.04 vooraleer je die versie kunt installeren uit Sam Rog's PPA.