ik heb een probleempje op mn asus eee 701 4g waar ik niet uitkom.
ik heb hier jaunty opgezet, niet de unr maar de gewone omdat de remix mijn processor niet goed ondersteund en traag werkt.
eerder stond hier eeebuntu base op [8.10] en kon ik met ALT + linkermuisknop vensters verslepen tot buiten het scherm,
dit kan nu nog steeds behalve als ik het venster naar boven wil slepen om bv een ok knop oid te kunnen klikken.
als ik hem naar boven wil slepen "botst" hij tegen de bovenste balk aan/de bovenste werkbalk houd het venster tegen.
ik kan natuurlijk in werkblad wisselaar meerdere rijën aanmaken om naar het venster daar beneden te gaan maar dis is omslachtig,
de balk verwijderen is ook geen optie, de netwerk aplet heb ik nodig om te kunnen switchen tussen mn wlan en mobile tel,
en de aplet verplaatsen kan ook niet, anders had ik deze beneden neergezet.
ik heb ook compiz al eens geinstalleerd om een optie te zoeken maar niet gevonden,
daarbij is dit netbookje ook niet echt geschikt voor compiz dus die laat ik liever uit.
iemand dit al een bij de hand gehad en een tip voor me?
edit/ de bovenbalk er even verplaatst, dus naar onder gezet en blijkt dat de bovenkant van mn scherm het tegenhoudt, ook zonder balk wil het scherm er niet voorbij gesleept worden, dit kan wel links rechts en naar beneden.