Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Open office  (gelezen 3550 keer)

Re: Open office
« Reactie #25 Gepost op: 2009/01/22, 16:32:08 »
Dat komt toch door Compiz? Zet die eens uit. Is ie al uit?

jimpieke

  • Gast
Re: Open office
« Reactie #26 Gepost op: 2009/01/22, 16:36:13 »
Dat komt toch door Compiz? Zet die eens uit. Is ie al uit?

Stond uit nu terug aan gezet dan is die zwarte achtergrond weg maar kan nog altijd niet veranderen van thema voor de balk

Re: Open office
« Reactie #27 Gepost op: 2009/01/22, 16:36:25 »
de zwarte achtergrond is er omdat compiz uitstaat, als je hem op normaal zet, is da probleem verdwenen.
Na het kiezen van een thema, even op toepassen drukken, en dan zou je het moeten zien...

jimpieke

  • Gast
Re: Open office
« Reactie #28 Gepost op: 2009/01/22, 16:39:51 »
de zwarte achtergrond is er omdat compiz uitstaat, als je hem op normaal zet, is da probleem verdwenen.
Na het kiezen van een thema, even op toepassen drukken, en dan zou je het moeten zien...

Heb enkel de optie ok of afsluiten en als ik op ok druk gebeurt er niets hoor

Re: Open office
« Reactie #29 Gepost op: 2009/01/22, 16:50:22 »
dan heb ik ook niet echt meer een idee. ik gebruik cairo-dock ook niet meer.
Ik heb gewoon een extra taakbalk aangemaakt met mijn meest gebruikte aplicaties.

misschien kun je de titel van het eerste topic veranderen naar cairo-dock, dan vinden mensen die hier meer van weten sneller hun weg naar je topic.

jimpieke

  • Gast
Re: Open office
« Reactie #30 Gepost op: 2009/01/22, 17:00:22 »
dan heb ik ook niet echt meer een idee. ik gebruik cairo-dock ook niet meer.
Ik heb gewoon een extra taakbalk aangemaakt met mijn meest gebruikte aplicaties.

misschien kun je de titel van het eerste topic veranderen naar cairo-dock, dan vinden mensen die hier meer van weten sneller hun weg naar je topic.
Heb het aan de praat nu door eens opnieuw op te starten als ik vizuele effecten aan zet kom ik jammer genoeg op mijn oorspronkelijke post terug zet ik hem uit ja dan heb zo een iritante achtergrond dus ik denk dat ik uw raad ga opvolgen en gewoon een nieuwe balk aanmaak toch bedankt voor de moeite heb al een heel pak bijgeleerd over ubuntu alleszins.

Re: Open office
« Reactie #31 Gepost op: 2009/01/22, 17:07:11 »
compiz is een heel leuk iets, maar het kan sommige programma's storen. OpenArena werkt bijvorbeeld niet bij mij als ik visuele effecten op heb staan. Soms zet ik het nog eens op om indruk te maken op sommige van mijn vrienden :D
En de eye candy die je krijgt met een dock vind ik ook heel erg leuk, maar ik ga dan liever voor praktisch  ;)

Op min screenshot zie je rechts mijn nieuwe taakbalk staan, de voordelen van een dock zijn er, maar je hebt de problemen niet.

[verwijderd door de beheerder]

jimpieke

  • Gast
Re: Open office
« Reactie #32 Gepost op: 2009/01/22, 18:15:17 »
compiz is een heel leuk iets, maar het kan sommige programma's storen. OpenArena werkt bijvorbeeld niet bij mij als ik visuele effecten op heb staan. Soms zet ik het nog eens op om indruk te maken op sommige van mijn vrienden :D
En de eye candy die je krijgt met een dock vind ik ook heel erg leuk, maar ik ga dan liever voor praktisch  ;)

Op min screenshot zie je rechts mijn nieuwe taakbalk staan, de voordelen van een dock zijn er, maar je hebt de problemen niet.

Heb werkbalk transparant gemaakt zo lijkt het alsof er een paar knoppen los op het buraublad staan oogt wel tof vind ik ga verder nog wat experimenteren maar is er eventueel een mogelijkhijd  om het uiterlijk van de knoppen naar eigen smaak aan te passen zoals bv dat van het menutje om de pc uit te zetten of in slaapstand te brengen


jimpieke

  • Gast
Re: Open office
« Reactie #34 Gepost op: 2009/01/22, 20:20:50 »
Mischien domme vraag maar is er een manier om mijn temperaturen uit te lezen van mijn systeem in ubuntu

Offline DV9540

  • Lid
Re: Open office
« Reactie #35 Gepost op: 2009/01/23, 08:15:02 »
Vraagje ;)

Wat is de laatste 3.x versie (OOO300m9 (build: 9358)) ?

OS = Ubuntu 8.10