Het was ook een sneer naar hem toe en niet naar de mensen die hem hier hielpen ..
Envy is idd niet aan te raden, oftewel moet gezien worden als last resort, wanneer je er helemaal niet uitkomt.
Wat mijn mening over het gebruiken van 8.10 is mag wel duidelijk zijn, ik heb het vaak genoeg gezegd.
Mja mensen handelen binnen Linux ( zeker de nieuwkomers ) nog steeds op de windows manier..
Dat zie je over het hele forum heen..
Ze moeten en zullen altijd het nieuwste hebben, of het werkt of niet boeit niet, en of het stabiel is boeit ook niet.
Wel natuurlijk 1 miljoen topics met problemen waar zeker newby's nooit uit zullen komen.
En onder tussen krijg je een forum vol met ( in principe ) zinloze problemen over Ubuntu die nu niet echt een reclame zijn naar de buitenwereld die misschien hier eens spiekt.
Mede om die reden heb ik in het verleden al gezegd dat er meer op gehamerd moet worden dat mensen alleen de stabiele LTS versies pakken en niet teveel reclame maken met de tussen versies.
Sorry hoor maar de mensen die probeerden te helpen (mijzelf niet meegerekend) hebben toch wel hun best gedaan om het probleem te zien en op te lossen.
Probleem ligt dus duidelijk niet hier op het forum maar bij de persoon zelf die alles door elkaar probeert te doen en sja dat lukt niet als je niet genoeg kennis van zaken hebt.