Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Koverartist  (gelezen 9205 keer)

Koverartist
« Reactie #25 Gepost op: 2008/10/17, 23:07:24 »
Citaat van: femke98
Is die cover design niet alleen te installeren of moet je daar het hele pakket voor installeren? Probeer het eens. Volgens mij kan je bij installatie aanvinken wat je wilt installeren, dus kan je bijna alles uitvinken, toch?
Cover Designer is onderdeel van Nero en niet los te installeren. Nero 9 is nu uit; nog completer als Nero 8. Is dit programma te draaien onder Wine? Dat zou natuurlijk helemaal mooi wezen. Nero 3 voor Linux blijft een "kaal" programma; alleen maar branden. Zoals ik al eerder opmerkte, vind ik juist de vele extra in Nero voor Windows zo prettig.

Koverartist
« Reactie #26 Gepost op: 2008/10/18, 11:50:32 »
Denk het niet. 8 werkte al bagger onder Wine (volgens de AppDB) dus ik denk niet dat 9 zal werken onder Wine. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen ;)

Offline Lexaldo

• Lid
Koverartist
« Reactie #27 Gepost op: 2008/11/05, 08:22:00 »
Citaat van: kihid
...gewoon even een starter maken voor Koverartist > Systeem > Voorkeuren > Hoofdmenu > Linkerkolom Grafisch selecteren > Rechts Nieuw Item > Type :Toepassing >
Naam: Koverartist > Opdrachtregel: koverartist > sluiten knopje > vinkje bij koverartist zetten > klaar
Citaat van: femke98
Citaat van: Metal Henkie
Gedaan en gelukt. Echter als ik het programma open krijg ik allerlei foutmelding voordat het uiteindelijk scherm opent. En vervolgens reageert het programma niet juist als ik ermee wel gaan werken.
Ik zal de details van de meldingen z.s.m hier plaatsen; hopende op een oplossing.
Dat heb ik dus ook gehad en niemand had hier een oplossing voor.
Nu gebruik ik Easy cover print onder Wine. Werkt perfect!
Systeem->Voorkeuren->Hoofdmenu,
bij Koverartist-> Eigenschappen->opdrachtregel-> intikken: /usr/bin/koverartist
Type: toepassing.