Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: moonlight  (gelezen 8863 keer)

Offline TonH

• Promotieteam
Re: moonlight
« Reactie #25 Gepost op: 2010/07/23, 20:18:04 »
Zag net op het nieuws dat ze voor de iPad al een applicatie uitzending gemist hebben gemaakt. Heeft die dan Silverlight? Of kan een ander formaat blijkbaar toch wel?

Offline asphyxia

• Forumteam
« Reactie #26 Gepost op: 2010/07/24, 00:15:41 »
Heb al het eerste antwoord, het was niet rtl maar nos.nl die op Ubuntu server edition 8.04 draait. Ik krijg nog een antwoord omtrent de rtl server, wordt nog ff uitgezocht...  :evil:

Surprised? You won't be.  ;) 80% van de servers van het world wide web draaien op een Linux-applicatie, inclusief menigeen van Microsoft. Tsja....

Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]

« Reactie #27 Gepost op: 2010/07/24, 00:18:00 »
* Dooitze de Jong is de uitzoeker en
* Dooitze de Jong heeft het antwoord vanavond niet meer.

« Reactie #28 Gepost op: 2010/07/25, 21:41:45 »
IK heb het uitgezocht, de webserver draait op....

........................Linux!!!

« Reactie #29 Gepost op: 2010/07/26, 03:31:33 »
We geloven je wel, maar kun je daar misschien een linkje bij geven... ?

EDIT: laat maar...

http://www.yellowpipe.com/yis/tools/craftnet/netcraft.php?host=www.uitzendinggemist.nl&lookup=OK

En voor mensen die gewoon zelf gelijk welke website willen proberen: volg deze link, dan kan je zelf iets invullen. Ik koos hierboven voor het onderste van de twee mogelijkheden op die homepage, leek me interessanter...

http://www.yellowpipe.com/yis/tools/craftnet/
« Laatst bewerkt op: 2010/07/26, 03:39:25 door Prosper »
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...